Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh strategií pro zemědělskou společnost AGROSEV spol. s r.o.
Anděl, Karel
Bakalářská práce je zaměřena na navržení strategií pro zemědělskou společnost AGROSEV spol. s r.o. Strategie jsou formulovány na základě Ansoffovy matice Vý-robek -- trh. Návrhy strategií vycházejí z analýz prostředí, které jsou uskutečněny pomocí metody PESTEL, Porterova modelu pěti hybných sil, modelu 7S firmy McKinsey a matice BCG. Na závěr práce je nejvhodnější strategie ekonomicky zhodnocena a uvedeny doporučení pro její implementaci.
Analýzy portfolia jako nástroj strategického marketingového řízení pojišťoven
PETRÁSOVÁ, Michaela
Cílem diplomové práce na téma Analýzy portfolia jako nástroj strategického marketingového řízení pojišťoven bylo posoudit možnosti a metody vhodné pro analýzu portfolia, aplikovat vybrané metody v konkrétních podnicích a srovnat s konkurenčními podniky. Jako možnost analýzy portfolia bylo zvoleno posouzení vybraných pojištění dle pojistných podmínek a také dle limitů a cen pojištění. Bylo zjištěno, že jednotlivé pojišťovny a jejich produkty se výrazně liší. Následně byla sestavena portfolio matice BCG, díky níž bylo možné vyhodnotit vyváženost portfolia vybrané pojišťovny a navrhnout strategie vhodné pro jednotlivé skupiny produktů. Poslední část práce byla zaměřena na dotazníkové šetření, jehož cílem bylo zjistit, jak jsou respondenti spokojeni se službami pojišťoven, jakou pojišťovnu preferují a jaká mají uzavřena pojištění. Na základě výsledků průzkumu byly navrženy konkrétní doporučení pro zkvalitnění služeb pojišťoven.
Strategická analýza společnosti COLOR EXPERT ŠTORCH, CZ s.r.o.
Vařechová, Michaela ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Jedlička, Jan (oponent)
Abstrakt Cílem diplomové práce je provedení strategické analýzy společnosti COLOR EXPERT ŠTORCH, CZ. V první části diplomové práce je představen teoreticko-metodologický aparát. Postupně je zpracována: analýza makroprostředí a mikroprostředí, dále analýza interních zdrojů společnosti a metody spojující interní a externí analýzu. V praktické části práce je nejprve komplexně představena společnost. Dále jsou v diplomové práci postupně aplikovány jednotlivé metody. Závěr obsahuje vyhodnocení výsledků strategické analýzy a doporučení budoucích strategických kroků pro společnost.
Analýza sortimentu EVONA a.s.
Švadlenková, Veronika ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu produktového portfolia výrobní společnosti EVONA a.s. Cílem práce je analýza sortimentu spodního prádla, termoprádla a punčochového zboží a následné navrhnutí optimalizačních opatření. Teoretická část je věnována metodám zaměřujících se na analýzu marketingového okolí a výrobkového mixu. V praktické části interní data společnosti EVONA a.s. posloužila k analýze sortimentu pomocí matice Boston Consulting Group a matice General Electric Business. Pro dokreslení situace bylo provedeno vlastní dotazníkové šetření, které dopomohlo k závěrečným doporučením v oblasti sortimentu.
Analýza výrobkového portfolia společnosti Whirlpool
Shejbalová, Adéla ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Pejša, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou produktového portfolia společnosti Whirlpool CR, spol. s r. o. Hlavní důraz je dán na analýzu sortimentu volně stojících spotřebičů a navrhnutí opatření pro jeho optimalizaci. V teoretické části se věnuji metodám pro analýzu makroprostředí i mikroprostředí, které jsou poté uplatněny v praktické části práce. Na základě interních dat společnosti Whirlpool CR, spol. s r. o. je provedena analýza marketingového mixu. Analýza sortimentu a doporučení pro jeho optimalizaci jsou provedena pomocí matice Boston Consulting Group.
Produktový mix firmy Pekařství Cais
NOVÁKOVÁ, Iveta
Cílem mé práce bylo popsat produktový mix ve vybraném podniku. Pro tuto práci jsem si vybrala pekařství Vladimír Cais ve Vlachově Březí. Dále pak pomocí Bostonské matice provést analýzu výrobkového portfolia a na základě výsledku navrhnout možné změny ve výrobkovém portfoliu. V rámci analytické části byla také sestavena SWOT analýza podniku a životní cyklus výrobků.
Analýza vnitřního prostředí vybraného podniku
TŮMOVÁ, Lenka
Ve vybrané organizaci byly provedeny analýzy vnitřního prostředí (sestavení BCG matice, analýza jednotlivých funkcionálních oblastí, finanční analýza, SWOT analýza k jejímuž sestavení bylo potřeba krátce zachytit i vnější prostředí pomocí Porterova modelu a uvedením charakteristiky trhu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.